با این 10 روش دیگر به کارواش نمی روید!!

 %name با این 10 روش دیگر به کارواش نمی روید!!

آموزش آب‌کشیدن ماشین

آب‌کشیدن خودرو زمانی که بدنه آن داغ هست مثلا بعد از رانندگی یا زمانی که در خورشید بوده هست، لکه یا رسوب بر جا می گذارد. هیچ گاه ماشین را این موعد پاکیزه نکنید. در ادامه بهترین روش آب‌کشیدن ماشین و آسان ترین روش را آموزش داده ایم.

برای تميز كردن سقف ماشين و شستشوی نیمکت ماشین در منزل از 2 روش می توانید استفاده کنید، یک روش آب‌کشیدن ماشین با بخارشوی خانگی و دیگری آب‌کشیدن با مواد شوینده, برای پاکیزه کردن سقف ماشین باید خیلی تمرکزفکر کنید که اگر مدت طولانی هست آن را نشسته اید لکه های سیاه و کثیفی روی سقف باقی نگذارند.

برای پاکیزه کردن ماشین ابتدا کل ماشین سقف و نیمکت و کف آن را با جاروبرقی پاکیزه جارو کنید، سپس شامپو قالی را با مقدار کمی وایتکس و آب گرم مخلوط کنید و کف آن را به سقف ماشین بزنید و بعد سریع آن را دستمال خشک بکشید تمرکزفکر کنید اگر جایی از آن لک شد این کار را چندبار ازسرگیری کنید تا پاکیزه شود هرگز آب آن را به سقف نزنید زیرا خیس شده و سبب لک شدن آن می شود. زمانی که آب داخل آن کثیف شد آن را دور بریزید و دوباره آماده کنید.

بیشتر:  روش های نگهداری رب گوجه فرنگی

برای پاکیزه کردن سقف قطعا از دستمال سفید استفاده کنید. بعد از آن به پی‌جویی نیمکت ها بروید. آن ها را هم با کف پاکیزه کنید و اگر چرم بود سریع دستمال خشک بکشید. برای اینکه نیمکت های چرمتان ترک نخورند. روغن مخصوص چرم را با فرچه روی نیمکت بزنید و بعد روی آن پلاستیک بکشید تا روغن به خورد نیمکت برود و بعد آن را بردارید و با دستمال پاکی روی آن بکشید. کف پوش های ماشین را بیرون بیاورید و بشویید.

%name با این 10 روش دیگر به کارواش نمی روید!!(*10*)

نحوه ی تميز كردن سقف ماشين

روشی دیگر استفاده از دستگاه بخارشور هست. برای پاکیزه کردن با این روش باید مشابه روش قبل کل ماشین را جارو برقی بکشید و بعد از اینکه پاکیزه شد، سری مخصوصی را به بخار شور وصل کنید و با آن روی سقف ماشین بکشید تمرکزفکر کنید همه جای آن را بخارشور بکشید و کاملا پاکیزه کنید.

بعد از آب‌کشیدن سقف ماشین به پی‌جویی نیمکت ها بروید و نیمکت های خودرو را بخارشور بکشید تمرکزفکر کنید همه ی درزهای نیمکت و خودرو را بخارشور بکشید.

بیشتر:  الیاف مصنوعی چیست و چه کاربردی دارد؟

بعد از اینکه سقف و نیمکت ها را پاکیزه کردید با دستمال نمدار پایان بخت های در و داشبورد و جلو و حکم خودرو را پاکیزه کنید و با روغن مخصوص به وسیله ی اسفنج روی آن بکشید تا هم براق و پاکیزه شود و گرد و خاک کمتری روی آن ها بنشیند.

بعد از آن به پی‌جویی بدنه ی خودرو می رویم، برای پاکیزه شدن بدنه مقداری شامپو را داخل آب درون ظرفی بریزید و با هم مخلوط کنید. و با برس های نرمی روی بدنه ی خودرو بکشید و بهتر هست این کار را سریع انجام بدهید تا کف های روی خودرو خشک نشوند و بعد از کشیدن کف آن را آبکشی کنید.

%name با این 10 روش دیگر به کارواش نمی روید!!(*10*)

نحوه آب‌کشیدن ماشین

برای از بین بردن رسوب آب از روی بدنه ماشین، بعد از اینکه آبکش کردید با یک دستمال حوله ای پاکیزه و خشک خودرو را خشک کنید تا لکه های آب روی آن باقی نماند. شیشه ها را به وسیله ی تی های مخصوص شیشه خشک کنید و اگر در معرض ندارید با یک دستمال حوله ای پاکیزه خشک کنید. سمت داخل شیشه ها و آینه ها را با شیشه پاک کن پاکیزه کنید. مراقب باشید دستمال شیشه ها چرب نباشد، دستمال شیشه را تنها برای شیشه استفاده کنید زیرا سبب چرب شدن آن می شود.

بیشتر:  راهنمای تمیز کردن چرم

اجازه ندهید لکه ها روی خودرو باقی بمانند زیرا با گذشت زمانه این لکه ها به رنگ خودرو صدمه می زنند.

در پایان چرخ های خودرو را پاکیزه بشویید و آبکش کنید در آخر سپرهای مشکی خودرو را با همان روغن های مخصوص به وسیله ی اسفنج چرب کنید. کفپوش های خشک شده را داخل ماشین پهن کنید.

(*10*)

 

منبع: بیتوته

مطلب پیشنهادی

ایده های جالب برای آتش بازی برای عروس و داماد

انواع آتش بازی آتش بازی برای عروس و داماد انواع گوناگون آتش بازی مانند: آتش …