بیوگرافی داریوش موفق

عکس های بیوگرافی داریوش موفق از داریوش مواک

داریوش موفق بازیگر تلویزیون و تئاتر در سال 1348 در تهران به دنیا آمد، در سریال خاتون به کارگردانی تینا پاک روان نقش قرقی را بازی کرد. پس از فارغ التحصیلی در رشته گرافیک وارد دانشگاه تهران شد و در رشته تئاتر تحصیل کرد. اما در این مقطع تحصیلات خود را به پایان نرساند و موفق به اخذ درجه علمی نشد. او کار تئاتر را از کودکی آغاز کرد تا به یکی از موفق ترین بازیگران تئاتر در سال های اخیر تبدیل شود. اثر پرداخت

1 1 بیوگرافی داریوش موفق

اثر سینمایی داریوش موفق

داریوش موفق برای اولین بار در سینما ظاهر شد و در سال 1385 در فیلم هملت شازده کوچولوی دانمارک ساخته رضا بابک ایفای نقش کرد. سریال «ما فرشته نمی‌سازیم» تجربه خوبی برای او بود. او در این فیلم با بازیگرانی چون لیلی رشیدی، جمشید جهانزاده، بهرام شاه محمد لو و پرستو گلستانی همراه است.یکی از کارهای مهم این هنرمند این است که در دوران بازیگری هم تلویزیون و هم سینما انجام داده است، اما بهتر است فکر کنیم که او هم مانند اکثر کارهایش که 70 درصد آثارش را شامل می شود، بازیگر سینما است و 29 درصد فعالیت های آن در تلویزیون استداریوش موفق در کارنامه خود در 5 فیلم سینمایی اسم، مرگ فروشنده، باغ آلبالو، هملت و فیلم شازده کوچولو دانمارک، هملت و علاوه بر دو فیلم تلویزیونی حضور داشته است. او در سریال «ما فرشته نیستیم» و سریال «هشت بهشت» بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی آرون افشار خواننده پاپ ایرانی

1 2 بیوگرافی داریوش موفق

آثار تلویزیونی داریوش موفق

داریوش موفق در سال 1392 در سینما و تلویزیون فعالیت می کند و در پروژه های ویژه ایفای نقش می کند. او در سه فیلم و سریال مهم بازی کرد و توانست با آنها شهرت بیشتری کسب کند. از آثار مهم او می توان به «ما فرشته نیستیم فلورا سام»، «هشت بهشت ​​سعید عالم زاده» و «مرگ تاجر نادر» اثر نادر برهانی مرند اشاره کرد. سریال ما فرشته نیستیم یکی از مهم ترین آثار این هنرمند به حساب می آید. او در این سریال که در سال 1392 ساخته شد نقش مهمی را ایفا کرد و با مهارتی که داشت توانست در بین مردم محبوب شود و تقدیم مخاطبان تلویزیون شود. او در سال 93 علاوه بر بازی در سریال ما فرشته نیستیم، در سریال هشت بهشت ​​نیز بازی کرد.او این بار با سعید علم زاده کارگردان سریال و علاوه بر این بازیگرانی چون فرهاد بشارتی، فرج الله گل سفیدی، علیرضا جعفری و مهدی ساکی همکاری کرد.داریوش موفق در این سال ها با بازیگران زیادی کار کرده و بیشتر از همه با لیلی رشیدی کار کرده است.

بیشتر:  بیوگرافی مهران رجبی

1 3 بیوگرافی داریوش موفق

سریال خاتون

داریوش موفق در سریال خاتون به کارگردانی تینا پاک روان نقش قرقی را بازی کرد. این سریال که یکی از سریال های جدید تینا پاک روان می باشد دارای داستانی درام اجتماعی از سال های اشغال ایران توسط متفقین در دهه 1320 می باشد.قهرمان این سریال زنی مستقل و قوی است که در طول تاریخ با مشکلات زیادی روبرو بوده است. . داریوش موفق در این سریال با بازیگرانی چون نگار جواهریان، مرجان متقی، بابک حمیدیان، شبنم مقدمی، رضا بهبودی، اشکان خطیبی، ستاره پسیانی، علی فروتن، مهتاب تجارتی، غزل شکری، مهران مدیری و … به ایفای نقش پرداخته اند.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی صهبا شرافتی، عکس های سهبا شرافتی و اینستاگرام

1 4 بیوگرافی داریوش موفق

جوایز داریوش موفق

این بازیگر در سال 1366 در سریال شب های آوینیون از جشنواره تئاتر فجر جایزه بازیگری را دریافت کرد، علاوه بر آن مقام اول بازیگری را از جشنواره تئاتر دانشجویی دریافت کرد.

خلاصه: بخش بیوگرافی هنرمندان روبکا

بیشتر:  بیوگرافی سحر قریشی

.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه مهراب قاسم‌خانی نویسنده، طراح و بازیگر

زندگی‌نامه مهراب قاسم‌خانی مهراب قاسم‌خانی نویسنده، طرح‌ریز و هنرمند مهراب قاسم‌خانی نویسنده و طرح‌ریز صحنهٔ …