بیوگرافی امیر جعفری

امیر جعفری در اول شهریور 1353 در تهران به دنیا آمد. او بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر ایرانی است. امیر جعفری دارای مدرک کارشناسی مدیریت از دانشگاه آزاد واحد فیروزکوه است. امیر جعفری به مدت دو سال زیر نظر حمید سااریگیان در رشته بازیگری تحصیل کرد. در سال آخر دبیرستان در کلاس های آزمون مرکز صمدریان شرکت کردم و تمرین کردم. برای من خیلی گران شد امیر جعفری بازیگری را از سال 1380 شروع کرد و در سریال های نان، عشق و موتور 1000 بازی کرد، همچنین از سال 1380 با بازی در سریال بش برش شروع به کار در تلویزیون کرد.

1 195 بیوگرافی امیر جعفری

شاید وقتی سریال طنز بدون شرح روی آنتن می رفت هیچکس فکر نمی کرد امیر جعفری به یکی از موفق ترین بازیگران تلویزیون و سینما در سبک طنز تبدیل شود اما این تنها امیر جعفری نبود که در یک روز به شهرت رسید. طنز مزرعه زمانی که در سریال پرطرفدار میوه بنی نقش جلال فتوحی پسر علی نصیریان را بازی کرد، همه به هنرمند بودن امیر جعفری اطمینان پیدا کردند.

بیشتر:  بیوگرافی مایلی سایرس

2 171 بیوگرافی امیر جعفری

ریما رامین فر نقل می کند:

در تئاتر همدیگر را می شناسیم، فکر می کنم سال ۱۳۷۳ بود که به عنوان دو بازیگر در یک نمایش با هم کار کردیم و قبل از آن یک سال در کلاس آقای ترقیان همکلاسی بودیم.امیر در آن زمان برای من بسیار مفید بود و رهبری ایشان در عرصه تئاتر تأثیر زیادی داشت. حدود 11 سال با هم کار کردیم و با هم آشنا شدیم و در نهایت این 11 سال به ازدواج منتهی شد. حاصل این ازدواج فرزندی به نام آئین است.

3 167 بیوگرافی امیر جعفری

بابک زنجانی به همکاری خود با امیر جعفری در مجموعه فیلم یاسین اشاره کرد و گفت: امیر جعفری به عنوان مشاور هنری با ما همکاری می کرد و یکی از کسانی بود که درباره فیلمنامه اظهار نظر می کرد، او همچنین درباره همکاری خود با امیر جعفری صحبت کرد. امیر جعفری که بازیگر تئاتر است مرا به ابراهیم شیبانی معرفی کرد. من و امیر همکلاسی هستیم. 5 سال در دبستان در مدرسه ای در شهر غرب و در دبیرستان ایثار با هم بودیم. ما هنوز دوستان خانوادگی هستیم. بنابراین ما با امیر رابطه کاری نداریم و او از دوست من سود مالی نمی برد.

بیشتر:  بیوگرافی بازیگران سریال نون خ 3 + عکس بازیگران سریال نون خ 3

مطلب پیشنهادی

زندگینامه مهراب قاسم‌خانی نویسنده، طراح و بازیگر

زندگی‌نامه مهراب قاسم‌خانی مهراب قاسم‌خانی نویسنده، طرح‌ریز و هنرمند مهراب قاسم‌خانی نویسنده و طرح‌ریز صحنهٔ …