اکتیک، راهکاری برای دنبال کردن علایقمون

e4dewqd اکتیک، راهکاری برای دنبال کردن علایقمون

تا حالا به این فکر کردید که چرا مدتها و حتی سالها به چیزی یا کاری علاقه داریم اما دنبال علاقه‌مون نمیریم؟ این اتفاق و تعللی که برای رفتن به سراغ علایق و آرزوهامون داریم چند دلیل داره. این دلایل رو بخونید تا یک راهکار جدید و جذاب به‌نام actic  رو بهتون معرفی کنیم.

  • میخواهید همه کارها رو باهم انجام بدید

انجام دادن همه کارها و رسیدگی به همه علایق همزمان و یکجا واقعا امکان‌پذیر نیست. کافیه به خودتون یادآوری کنید که قراره همه کارهای مورد علاقه رو در طول سالیان زندگی انجام بدید. نه همه رو همزمان در بازه‌ای کوتاه.

  • جسارت انتخاب کردن ندارید

فقط با یادآوری اینکه انتخاب‌های این چنینی لزوما دائمی نیستند و همیشه زمان برای برگشتن و انتخاب کردن راه‌های دیگه رو دارید، جسارت به خرج بدید و علاقه‌تون رو انتخاب کنید.

  • دچار مقاومت منطقه امن هستید

شاید غرق شدن در منطقه امن باعث شده یادتون بره اصلا چه علایقی داشتید و مسیر رسیدن بهشون چی بود!

  • حاضر نیستید در میان اجتماع باشیم

احتمالا حاضر نیستید بخاطر رسیدن به آرزوتون، در جمع بودن رو تحمل کنید! در جمع‌ها افراد الهام‌بخش و حامی که با شما علایق مشترک دارن رو پیدا می‌کنید و به مرور سبک زندگی مورد علاقه‌تون رو امتحان می‌کنید.

بیشتر:  تبدیل قطار جامانده از قرن نوزده به هتلی زیبا

رعایت کردن همه‌ی این مراحل کار آسونی نیست. تصور کنید جایی هست که همه این موارد رو در کنار هم جمع کرده تا بتونید راحت چندین کار رو انتخاب کنید و از منطقه امنتون بزنید بیرون و در یک جمع مشتاق و علاقه‌مند قرار بگیرید! اپلیکیشن اکتیک از طریق آشنا کردن شما با متخصصانی که تخصص مورد علاقه‌ی شما رو دارند، بهتون کمک می‌کنه تا با اون افراد معاشرت کنید و در کنارشون آرزوهاتون رو تجربه کنید.

اکتیک چطور کار میکنه؟

34t454y65 اکتیک، راهکاری برای دنبال کردن علایقمون

اپلیکیشن اکتیک راهکار تجربه کردن و مزه مزه کردن زندگیه. اگر فکر میکنید هیچوقت تو زندگیتون نمیشه پارکور رو تجربه کنید یا مثلا روی دیوارهای شهر نقاشی و گرافیتی بکشید، کاملا در اشتباهید. این اپلیکیشن دقیقا با همین ایده وارد فضای استارتاپی ایران شده تا همه افراد بتونن هرچیزی رو که علاقه دارن تجربه کنن.

کارکرد اپلیکیشن اکتیک به این صورته که متخصص‌های هر رشته به عنوان میزبان روی این پلتفرم ثبت نام می‌کنن و تجربه‌شون رو قیمتگذاری میکنن. کاربرهای اپلیکیشن هم مهمان‌هایی هستند که بلیط تجربه‌ی میزبان‌ها رو میخرن. با جستجوی سرگرمی مورد علاقه‌تون در این اپلیکیشن، راحت‌ترین راه ممکن از جستجو و انتخاب تجربه تا رسیدن به یک خاطره‌ی ناب پیش روی شماست.

بیشتر:  اسم مستعار برای پروفایل دخترانه

از هر سرگرمی چندین مدل با چند میزبان و در چند لوکیشن روی اپلیکیشن موجوده تا بتونید با توجه به شرایطتون انتخاب کنید. برای مثال اگر قصد دارید مجسمه‌سازی رو تجربه کنید کافیه از روی نقشه محدوده مد نظرتون رو برای تجربه حضوری انتخاب کنید و ببینید که چندین تجربه مجسمه‌سازی براتون نمایش داده میشه. بعد از اون می‌تونید اسامی و مشخصات و رزومه‌ی میزبان‌ها رو ببینید و بلیط تجربه مجسمه‌سازی با میزبان مورد علاقه‌تون رو بخرید.

حالا اگر سرگرمی دلخواهتون در شهری که زندگی می‌کنید به صورت حضوری برگزار نشه، اکتیک براتون تجربه آنلاین هم برگزار می‌کنه. حتی می‌تونید به صورت آنلاین باریستای خونه‌ی خودتون باشید و در کنار میزبان به شکل آنلاین یک قهوه دم کنید و بنوشید.

اکتیک چطور به کشف علایقمون کمک میکنه؟

43f3t545 اکتیک، راهکاری برای دنبال کردن علایقمون

انسان به کشف درون خودش و شناخت محدودیت‌هاش نیاز شدیدی داره. وقتی همه چیز برای ذهنتون تکراری باشه مدام از خودتون میپرسید که این بود تمام زندگی من؟ اما با هر تجربه‌ی جدید در مورد خودتون و توانایی‌هاتون چیزهای بیشتری کشف می‌کنید و برای تجربه‌های جدیدتر کنجکاوتر میشید. هرقدر تعداد کارهایی که تجربه می‌کنید بیشتر باشه، احتمال اینکه علایقتون رو در بین اون کارها کشف کنید هم بالاتره. فرصت این کشف رو از خودتون نگیرید. حالا که با یک اپلیکیشن همراهتون می‌تونید انقدر راحت به هر فعالیتی دسترسی داشته باشید، به زندگیتون رنگ تجربه‌ی جدید بزنید.

بیشتر:  استفاده از نوار نقاله در معادن

تنوع فعالیت‌ها و تفریح‌های اکتیک اونقدر زیاده که تقریبا محاله نتونید کار مورد علاقه‌تون رو پیدا کنید. اگر به ادبیات و فرهنگ علاقه دارید، از شاهنامه‌خوانی تا مقاله‌نویسی رو می‌تونید تجربه کنید. اگر دوست دارید رشته ورزشی مورد علاقتون رو کشف کنید، اکتیک برای شما فرصت تجربه کردن ورزش از اسکی روی چمن تا بوکس و پارکور رو فراهم می‌کنه. اگر هنردوست هستید، دنیایی از هنرمندان نقاش و سفالگر و خطاط و مجسمه ساز منتظر شما هستند.

56yu5by6 اکتیک، راهکاری برای دنبال کردن علایقمون

هرچه پیرتر می‌شوید، می‌فهمید که بزرگترین منبعی که دارید زمان است و بزرگترین لذت زندگی، روحیه اکتشاف و پیشرفت مداوم است.

مطلب پیشنهادی

شامپو بدن چیست و چه کاربردهایی دارد؟

شامپو بدن یا شامپو حمام، محصولی است که برای شستن و تمیز کردن پوست بدن …