بیوگرافی مهران غفوریان

مهران غفوریان در سوم شهریور 1353 در تهران به دنیا آمد. او کارگردان، بازیگر، کمدین و فیلمنامه نویس سینما، تلویزیون و رادیو است. وی فارغ التحصیل رشته نقاشی از دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی است. او در خیابان مولوی تهران به دنیا آمد و در تهرانسر و منطقه دریا بزرگ شد. پدرش افسر نیروی دریایی تهران و مادرش معلم تبریزی بود. او یک برادر به نام مهدی دارد که 5 سال از او بزرگتر است و آواز می خواند.

1 197 بیوگرافی مهران غفوریان

برای اولین بار در سال 1392 در سن 20 سالگی به توصیه یکی از دوستان در آزمون برنامه ای سی و نهم به راهنمایی داریوش کاردان شرکت کرد و قبول شد. اما اوج شهرت او ساخت سریال «زیر آسمان» است که یکی از بهترین و پرمخاطب ترین سریال های دهه های اخیر است. سعید آقاکانی، محمدرضا گلزار، یوسف تیموری، امین حیایی، محسن تنابنده و پیمان قاسم خانی از دوستان خوب و صمیمی او هستند. او علاوه بر فعالیت در زمینه سینما و عکاسی، شغل شیرینی فروشی و میوه فروشی نیز دارد.

بیشتر:  بیوگرافی محمد رضا شریفی نیا

2 173 بیوگرافی مهران غفوریان

برخلاف شخصیت هایی که بازی می کنم، بسیار جدی هستم و هر کاری را که انجام می دهم جدی می گیرم.کسانی که با من کار کرده اند عادت های من را می دانند، اما در کل سعی می کنم همه چیز را به موقع انجام دهم. مهران غفوریان در 22 دی ماه 1392 در سن 40 سالگی با دختری به نام آرزو ازدواج کرد و در دفتری با هم آشنا شدند و سپس تصمیم به ازدواج گرفتند. حاصل این ازدواج یک دختر به نام حنا در بهمن 1376 بود.

3 168 بیوگرافی مهران غفوریان

به دلیل اینکه مهران غفوریان وزن بالایی داشت و مفاصلش فرسوده شده بود، مجبور شد تحت عمل جراحی کاهش وزن قرار گیرد که منجر به کاهش وزن شدید شد.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه مهراب قاسم‌خانی نویسنده، طراح و بازیگر

زندگی‌نامه مهراب قاسم‌خانی مهراب قاسم‌خانی نویسنده، طرح‌ریز و هنرمند مهراب قاسم‌خانی نویسنده و طرح‌ریز صحنهٔ …