بیوگرافی کوروش تهامی

کوروش تهامی متولد 13 اردیبهشت 1360 بازیگر ایرانی است. وی در خانواده ای 5 نفره و دارای 2 خواهر به دنیا آمد و تا کلاس اول دبیرستان در منطقه پامنار تهران و سپس در سعادت آباد و منطقه شهرک غرب زندگی کرد و اکنون ساکن غرب تهران است. کوروش تهامی دارای مدرک گرافیک و لیسانس تئاتر از دانشگاه آزاد است.

1 192 بیوگرافی کوروش تهامی

کوروش تهامی فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه آزاد است و تاکنون در تئاترهای زیادی اجرا داشته است. اولین حضور سینمایی او در 25 سالگی و در اولین فیلم بلندش به نام سینما سینما بود. از بین بازیگران خارجی آل پاچینو، جانی دپ و نیکول کیدمن را دوست دارد و سبک بازی آنها را می پسندد.

2 168 بیوگرافی کوروش تهامی

بازیگری برای من یک ضرورت است و یکی از آرزوهای کودکی ام، وقتی فیلمی را می بینم سریع با آن ارتباط برقرار می کنم و خودم را جای بازیگران این فیلم می گذارم یا حتی وقتی رمان می خوانم این اتفاق می افتد. من هم سعی کردم مکالمه را حفظ کنم. محل آزمون را برای تحصیلات اول دبیرستان انتخاب کردم. من هنوز سال اول درس می خواندم اما از احساس درونی ام راضی نبودم.دبیر مدرسه به من توصیه کرد که در دانشگاه هنر بخوانم تا بتوانم به راحتی در کنکور هنر در رشته های خاص قبول شوم.

بیشتر:  بیوگرافی نیما شاهرخ شاهی + عکس

3 164 بیوگرافی کوروش تهامی

همسر سابق او شبنم طلوعی کارگردان سینماست که پس از مدتی بازنشسته شد و با پونه یزدانی ازدواج کرد، همانگونه که در عرصه هنر با هم آشنا شدیم. همسرم برای خرید سی دی موزیک به فروشگاه رفت و من دوباره آن را خریدم و این آهنگ را خیلی دوست دارم. وقتی دیدم دارد توضیح می دهد و فروشنده گوش نمی دهد، دعوا کردم و توضیحم که کمی مهمتر است، به فروشنده فهماندم که آهنگ کیست و هنرمند این آلبوم کیست.

4 35 بیوگرافی کوروش تهامی

پونه یزدانی: خیلی جالب است. کوروش عینک بزرگی دارد و من او را نمی شناسم. اومد جلو و گفت بذار کمکت کنم. فکر کنم دلت شکسته چون هرچی توضیح میدم فروشنده اصلا متوجه نمیشه. به هر حال کوروش بخشی از آن را خواند و من با تعجب گوش دادم. بالاخره فروشنده آلبوم و هنرمند را می فهمد. این روز را هرگز فراموش نمی کنم، اتفاق بسیار جالبی بود. اولین شوک آشنایی ما آنجا بود و بعد رفت و آمدهای مکرر منجر به ازدواج.

بیشتر:  بیوگرافی هومن سیدی

کروش تهامی عضو افتخاری کانون ادبی نفس و از نمایندگان انجمن هدایای ایران است.از آثار او در زمینه موسیقی و موسیقی می توان به آهنگی که در سریال روزی روزگاری فرهاد فخرالدینی سروده اشاره کرد.علاوه بر این، عنوان مجموعه تلویزیونی «فصل پاییز» که بازسازی ترانه ای قدیمی از عطاءالله خرم و تدوین نیکان ابراهیمی به نام «پاییز» است. او با دف ​​در آهنگی ایرانی که توسط برخی هنرمندان ساخته شده بود خواند. در مراسمی که به مناسبت شانزدهمین سالگرد حافظ برگزار شد، وی به همراه رضا یزدانی قطعه چریک از علی کومارجی را در دو قسمت اجرا کردند.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه مهراب قاسم‌خانی نویسنده، طراح و بازیگر

زندگی‌نامه مهراب قاسم‌خانی مهراب قاسم‌خانی نویسنده، طرح‌ریز و هنرمند مهراب قاسم‌خانی نویسنده و طرح‌ریز صحنهٔ …