بیوگرافی مهرداد صدیقیان

مهرداد صدیقیان در بهمن ماه ۱۳۶۷ در تهران به دنیا آمد. مهرداد صدیقیان در خانواده ای چهار نفره به دنیا آمد و یک برادر دارد. مهرداد صدیقیان دارای مدرک پیش لیسانس ریاضی است. مهرداد صدیقیان از کودکی علاقه زیادی به هنر و سینما داشته و خواننده مجلات سینمایی است. مهرداد صدیقیان از کودکی در مدرسه به فعالیت های تئاتری می پرداخت و اولین موفقیت او سرپرستی گروه تئاتر در مدرسه بود و در مسابقات بین مدرسه ای و پس از بارها تست زدن در سال 1393 برای فیلم عصر جمعه مونا زندی مقام اول را کسب کرد. تست کنید و قبول کنید.

1 193 بیوگرافی مهرداد صدیقیان

مهرداد صدیقیان در کارنامه هنری خود سریال مدینه به کارگردانی سیروس مقدم در سال 1392 را دارد که یکی از پرمخاطب ترین سریال های تلویزیونی است. او با بازی در این سریال به شهرت رسید. پس از مدینه، مهرداد صدیقیان مدتی تلویزیون را کنار گذاشت و شاید برای همیشه به صورت جدی و حرفه ای به سینما رفت. مهرداد صدیقیان درباره دوری خود از سریال گفت که این فاصله داوطلبانه بوده است. اتفاقا پیشنهادهای زیادی برای بازی در سریال دارم. حتی چیزهایی بود که مرا وسوسه می کرد.اما تصمیم گرفتم مدتی در این زمینه فعالیت نکنم و امیدوارم باز هم بتوانم با این آزمون روبرو شوم

بیشتر:  زندگینامه احمد ایراندوست

2 169 بیوگرافی مهرداد صدیقیان

غذای مورد علاقه او پیتزا است. بعد از بازیگری دوست دارد مترجم شود اما در این کار مهارت ندارد. او علاقه زیادی به تفریح، بازی و ریسک دارد و می گوید در هر شهر یا کشوری که می رود به اولین شهربازی اش می رود. او در بین بازیگران، خسرو شکیبایی، کیت بلانشت و مارلون براندو را تحسین می کند. او دوست دارد در فیلم های اصغر فرهادی بازی کند. او خیلی اهل فوتبال نیست اما طرفدار پرسپولیس است. او برای لباس و اندامش اهمیت زیادی دارد و معتقد است چهره و اندام یک بازیگر ابزار او هستند و باید همیشه آماده باشند.

3 165 بیوگرافی مهرداد صدیقیان

مهرداد صدیقیان درباره شخصیتش گفت که آدم کنارم از اینکه من نجیبی هستم ناراحت می شود. درست است که من با مردم بد رفتاری نمی کنم، اما چون اغلب به درون خودم می روم، دیگران فکر می کنند کاری انجام داده اند و من احساس خوشحالی می کنم و فکر می کنم این شخصیت من است. .

بیشتر:  زندگینامه پدرام پالیز خواننده و آهنگساز

4 36 بیوگرافی مهرداد صدیقیان

مهرداد صدیقیان در خصوص تمایل خود به همکاری با فیلم اول گفت: فیلم های اول با تفکر و ایده جدیدی به سینما می آیند و همیشه گوش خوبی برای شنیدن ایده های بازیگران دارند.این بازیگران در فیلم های خود به یک زبان صحبت نمی کنند. اجازه دهید بازیگر برای نقش پیشنهاد دهد. من چالشی را که یک نقش می تواند بین یک بازیگر و یک کارگردان ایجاد کند، دوست دارم، اولین فیلم ها به من این فرصت را می دهند که آنها را بیرون بیاورم و در مورد نقش با آنها صحبت کنم. حتی اگر نصیحت من را نپذیرند، به من اجازه می دهند آزادانه حرفم را بزنم. به همین دلیل است که من همیشه دوست دارم با نسلی از رهبران کار کنم.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه مهراب قاسم‌خانی نویسنده، طراح و بازیگر

زندگی‌نامه مهراب قاسم‌خانی مهراب قاسم‌خانی نویسنده، طرح‌ریز و هنرمند مهراب قاسم‌خانی نویسنده و طرح‌ریز صحنهٔ …