مدیرعامل موفق هولدینگ پارس پندار نهاد کلاهبرداری آموزشی را به ضرر کسب و کارهای این حوزه می داند

43f5t4g5ty4y مدیرعامل موفق هولدینگ پارس پندار نهاد کلاهبرداری آموزشی را به ضرر کسب و کارهای این حوزه می داند

مدیر عامل هولدینگ پارس پندار نهاد کلاهبردار هایی که در حوزه آموزشی فعالیت می کنند را یکی از عوامل عدم پیشرفت کسب و کارهای حوزه آموزش عالی می داند. امروزه کلاهبرداری هایی که در حوزه آموزشی انجام می شوند تعدادشان بسیار بالا رفته است. مدیر عامل هولدینگ پارس پندار نهاد تمامی کلاهبرداری های حوزه آموزشی را به عنوان مهمترین عامل ضربه زننده به سیستم آموزشی می داند. برخی از حوزه های آموزشی به صورت حضوری و مجازی فعالیت های غیر قانونی شان را انجام می دهند. برخی از افراد برای خرید دوره های آموزشی به موسسات غیر قانونی مراجعه می کنند. محتواهای آموزشی که افراد خریداری می نمایند باید کیفیت داشته باشند و نتایج آنها رضایت بخش باشد. در غیر این صورت ارزش خریداری ندارند.

کلاهبرداری در حوزه های آموزشی چه مجازاتی در نظر گرفته می شود؟

مجازات کلاهبرداری در حوزه آموزشی سنگین است. در واقع باید بدانید که کلاهبرداری در هر یک از حوزه های آموزشی غیر قانونی می باشد. دکتر شکری ساز بنیان گذار اصلی گروه بین المللی پارس پندار نهاد اعتقاد دارد که بسیاری از موسسات کنکوری، محتواهای آموزشی بی ارزشی را تولید می کنند و به دانش آموختگان ارائه می دهند.

جوانانی که قصد خرید دوره های آموزشی را دارند باید به خوبی در مورد کیفیت محتواها اطلاعات کافی کسب نمایند. با خرید محتواهای آموزشی بی کیفیت رتبه های ضعیف در کنکور کسب می شود. البته باید بدانید که کلاهبرداری های آموزشی تنها در موسسات کنکوری نیست. در بسیاری از موسسات آموزشی مجازی، آموزش های عالی و فنی حرفه ای، توسعه مهارت های فردی و … کلاهبرداری هایی دیده می شود.

بنیان گذار هولدینگ پارس پندار نهاد چه روشی را برای شناخت کلاهبردار های حوزه آموزشی ارائه می دهد؟

باور مدیریت هولدینگ پارس پندار نهاد این است که یکی از مهمترین روش هایی که برای شناخت کلاهبرداری در حوزه آموزشی باید به آن دقت داشته باشید، نوع تبلیغات موسسات است. برخی از موسسات آموزشی تبلیغات خاص و پر زرق و برقی را نشان می دهند که شما باید به محتوای آنها شک داشته باشید. موسسات غیر قانونی تبلیغات شان به گونه ای است که افراد برای خرید محتواهای آموزشی متقاعد می شوند. در واقع افراد فکر می کنند که محتواهای آموزشی آنها بی نظیر است و کیفیت خوبی دارد. موسسات غیر قانونی افرادی را به عنوان دانشجویان موفق معرفی می کنند که برخی از این افراد، کارکنان خود موسسات هستند.

بیشتر:  چرا باید نسبت به اجاره خودرو اقدام کنیم؟

5gty4r6y65u6 مدیرعامل موفق هولدینگ پارس پندار نهاد کلاهبرداری آموزشی را به ضرر کسب و کارهای این حوزه می داند

آنها در ویدیوهای آموزشی که ساختگی هستند، می خواهند نشان دهند که کیفیت محتواها بسیار عالی است. میثم شکری ساز که در حال حاضر ریاست شرکت پارس پندار نهاد را به عهده دارد، مدتی در زمینه آموزشی فعالیت داشته و با زیر و بم های این حوزه به خوبی آشنایی دارد. ایشان تا حدودی با کلاهبرداری های این حوزه آشنایی دارند. بنابراین می توانید طبق نکاتی که دکتر شکری ساز ارائه می دهند روش های کلاهبرداری را بشناسید و به موسسات غیر معتبر اعتماد نکنید. اگر موسسه ای نشان دهد که مهارت آموزی قوی دارد و شما می توانید در طی ۱ الی ۲ ماه به درآمد بسیار بالایی برسید باید به آن موسسه شک کنید.

مدیر عامل پارس پندار نهاد کلاهبرداری در فضای آموزشی را دارای چه آثار مخربی می داند؟

دکتر شکری ساز که در حال حاضر ریاست مجموعه موفق پارس پندار نهاد را داراست، معتقد است که کلاهبرداری در حوزه آموزشی خطرات زیادی دارد. به همین دلیل باید به خوبی در مورد روش ها و راهکارهایی که کلاهبرداران به کار می گیرند اطلاعات تان را افزایش دهید. افراد زیادی با شور و اشتیاق فراوان محتواهای آموزشی موسسات غیر معتبر را برای وارد شدن به بازار کار یا دانشگاه خریداری می کنند.

بیشتر:  ازدواج روی پل برای فرار از محدودیت های کرونایی/ تصاویر

از آنجایی که محتواهای آموزشی خریداری شده کیفیت پایینی دارند افراد نمی توانند به هدف خود برسند و از دنبال کردن اهداف شان ناامید می شوند. آنها بعد از بررسی محتواهای بی کیفیت شاید بر این باور باشند که تمامی موسسات آموزشی روند کارشان این گونه است و کلاهبردار می باشند. به همین دلیل از اینکه برای کسب دانش و مهارت های شغلی تلاش کنند منصرف می شوند.

نظر دکتر میثم شکری ساز موسس گروه بین المللی  پارس پندار نهاد در مورد کلاهبرداری های حوزه آموزشی

دکتر شکری ساز معتقد است که موسسات آموزشی غیر معتبر خطرات فراوانی را برای نظام آموزشی کشور دارند. به نظر ایشان این مسئله مهم است که سطح مهارت و علم کشور ایران دچار رکود نشود. دکتر شکری ساز بر این باور هستند که موسسات کلاهبردار از نظر مالی و روحی به دانش آموختگان آسیب وارد می سازند. رشد و توسعه فردی هر یک از افراد با خواندن محتوای بی کیفیت کاهش پیدا می کند و آنها هرگز به اهدافشان دست پیدا نمی کنند. با خرید محتواهای آموزشی بی کیفیت، هزینه ای بیهوده پرداخت می کنید. از آنجایی که با خرید محتوای بی کیفیت شکست خورده اید دیگر به دنبال موسسات مجاز و محتوای با کیفیت نمی روید.

56yhuu6h76u76i مدیرعامل موفق هولدینگ پارس پندار نهاد کلاهبرداری آموزشی را به ضرر کسب و کارهای این حوزه می داند

بهترین موسسه و محتوای آموزشی از نظر مدیرعامل پارس پندار نهاد کدام است؟

بنا بر باور دکتر شکری ساز ریاست گروه بین المللی پارس پندار نهاد سابقه درخشان هر یک از موسسات آموزشی و محتواهایی که اساتید موسسه تولید می کنند اهمیت دارد. از این رو این نکته را به عنوان مهمترین موردی می شناسند که برای انتخاب موسسه باید به آن اهمیت دهیم. مجوزهای معتبر موسسه را به خوبی بررسی کنید تا مطمئن شوید موسسه مورد نظر به صورت قانونی فعالیتش را انجام می دهد. باید اساتید مشهور در موسسه فعالیت کنند تا ارزش موسسه و محتواهای آموزشی موسسه افزایش پیدا کند. رضایت هر یک از دانش آموختگانی که از محتواهای آموزشی استفاده کرده اند را می توانید بررسی کنید تا متوجه کیفیت اقدامات موسسه و اساتید شوید.

بیشتر:  (تصاویر) پادشاه زولوها درگذشت

 

راهکار بنیان گذار گروه پارس پندار نهاد برای مقابله با کلاهبرداری های حوزه آموزشی

برای اینکه با کلاهبرداری در حوزه آموزشی مقابله کنیم باید راهکارهای متنوع مقابله با این کلاهبرداری ها را بشناسیم. در ابتدا بهتر است که روش های کلاهبرداری موسسات غیر معتبر آموزشی را بشناسید. اگر به خوبی روش های کلاهبرداری آنها را بشناسید سریعا می توانید آنها را شناسایی کنید. با شناسایی موسسات غیر معتبر و محتوای بی کیفیت آنها به مرور زمان از بین می روند و هیچ فردی به آنها اعتماد نمی کند.

دکتر شکری ساز موفقیت های زیادی را برای کسب و کارهای متنوع رقم زده است. به همین دلیل تا حدودی با راهکارهای مقابله با کلاهبرداری های حوزه آموزشی آشناست. از این رو برای آشنایی بیشتر با ویژگی های یک موسسه آموزشی معتبر با توجه به نظرات دکتر شکری ساز می توانید محتوای لینک زیر را بررسی نمایید.

مطلب پیشنهادی

شامپو بدن چیست و چه کاربردهایی دارد؟

شامپو بدن یا شامپو حمام، محصولی است که برای شستن و تمیز کردن پوست بدن …