کامل ترین آموزش کار با هلیکوپتر کنترلی

آموزش کار با هلیکوپتر کنترلی برای استفاده بهتر از این وسایل بازی ارائه می شود. این اسباب بازی ها در میان وسایل بازی تهاجمی پسرانه دسته بندی می شوند. با این حال برخی از دختر خانم ها نیز از بازی کردن با این اسباب بازی حرفه ای لذت می برند. برای استفاده بهتر از این وسایل بازی باید حتما این لوازم بازی را با کیفیت قابل توجهی خریداری کنید.

پس از خرید یک مدل استاندارد از این لوازم بازی، آن را به یک محیط سرباز منتقل کنید. در راستای استفاده بهتر از این اسباب بازی ها، باید حتما کار با کنترل همراه آن را بیاموزید.

3yu7uu56 کامل ترین آموزش کار با هلیکوپتر کنترلی

نکات اولیه کار با هلیکوپتر کنترلی اسباب بازی

در آموزش کار با هلیکوپتر کنترلی، در ابتدا باید به نکات اولیه استفاده از این وسیله بازی دقت داشته باشید. برخی از این موارد را در زیر مشاهده می کنید:

  • پیش از کار با این هلیکوپترها ابتدا با دکمه های موجود بر روی کنترل آن آشنا شوید تا در بار اول استفاده از این وسیله بازی هلیکوپتر شما آسیب نبیند.
  • بدنه ظریف این هلیکوپترها را در حین استفاده از آن ها در نظر بگیرید؛ هر چقدر این وسیله بازی مستحکم و با کیفیت طراحی شده باشد، باز هم امکان شکستگی آن وجود دارد. پس در این خصوص باید با احتیاط کامل عمل کنید.
  • توجه به شارژ باتری این هلیکوپترها نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. برای استفاده از آن ها باید حتما شارژ باتری هلیکوپتر را چک کرده و از کامل بودن آن اطمینان حاصل کنید.
  • از به حرکت درآوردن هلیکوپترهای کنترلی در مناطقی که مردم یا حیوانات حضور دارند، جدا خودداری کنید؛ در صورت بی توجهی به این مسئله باید خسارات جبران ناپذیری را متحمل شوید.
  • برای استفاده از این وسایل اجزا و قطعات به کار رفته در آن را به خوبی بررسی کرده و سپس از این بازی هیجان انگیز لذت ببرید.
بیشتر:  نایاب‌ترین تمبر جهان حراج شد

344fc544 کامل ترین آموزش کار با هلیکوپتر کنترلی

آشنایی با رادیو کنترل های هلیکوپتر

برای آموزش کار با هلیکوپتر کنترلی ابتدا باید با فرستنده های این دستگاه که به عنوان رادیوهای کنترل معرفی می شوند، آشنا شوید. پس از آماده سازی دستگاه کنترل هلیکوپتر و آشنایی با اجزای مختلف آن، باید آن را در مقابل خود قرار دهید تا هلیکوپتر آماده پرواز شود. در هر یک از مدل های این اسباب بازی، ساختار کنترل ها با هم تفاوت دارد؛ اما روش استفاده از همه آن ها تقریبا یکسان است.

نحوه کار با این کنترل ها به نوع فرستنده های رادیویی به کار رفته در آن ها بستگی دارد. در صورتی که هلیکوپتر کنترلی از سه کانال ارتباطی پشتیبانی کند، ساختار فرستنده های رادیویی آن پیچیده تر شده و کار با کنترل آن نیاز به آموزش بیشتری دارد.

برای تکمیل فرایند آموزش کار با هلیکوپتر کنترلی باید با دو فرمان اصلی به کار رفته در این کنترل ها آشنایی داشته باشید. هر یک از این دو فرمان راست و چپ برای عملکرد به خصوصی به کار برده می شوند. فرمان سمت راست این وسیله برای کنترل حرکت های رو به عقب و جلوی اسباب بازی طراحی شده است و این فرایند را تحت کنترل خود دارد. تغییر زاویه حرکت این وسیله نیز با استفاده از فرمان سمت راستی میسر می باشد.

فرمان سمت چپ آن برای تنظیم ارتفاع قرارگیری هلیکوپتر در منطقه مورد نظر به کار برده می شود و این وسیله را بالا و پایین می برد. در برخی مواقع جای این دو فرمان تفاوت دارد. به همین خاطر باید پیش تر دفترچه های راهنمای مربوطه را به دقت مطالعه کنید.

45ygv64 کامل ترین آموزش کار با هلیکوپتر کنترلی

آغاز پرواز با هلیکوپتر کنترلی

در آموزش کار با هلیکوپتر کنترلی، پس از تنظیم باتری ها و آشنایی با فرمان و کنترل دستی این وسیله اسباب بازی، پرواز آغاز می شود! در این فرایند ابتدا باید شرایط محیطی مربوطه را فراهم کنید. فضای مناسب برای پرواز این اسباب بازی ها منطقه ای است که از وسعت کافی برای پرواز هلیکوپتر برخوردار باشد. برای پرواز این هلیکوپترها باید آن ها را روی یک سطح صاف قرار دهید.

بیشتر:  جراحی شکم

سپس دکمه روشن هلیکوپتر را بزنید و از دستگاه کمی دور شوید تا شاهد پرواز آن باشید. در این خصوص به مساعد بودن شرایط جوی نیز دقت کنید؛ در صورتی که با وزش شدید باد یا آب و هوای بارانی مواجه شدید، فرایند پرواز هلیکوپتر خود را به تعویق بیاندازید.

برای استفاده از این وسیله در محیط های سر بسته نیز باید کلیه سیستم های الکترونیکی محیطی مانند چراغ برق و… را خاموش کنید تا حادثه ای در حین پرواز رخ ندهد. سپس فرمان سمت هلیکوپتر را به آرامی بلند کنید تا از سطح زمین بلند شده و چند سانتی متری فاصله بگیرد.

تنظیمات ارتفاع هلیکوپتر

در بخش بعدی از آموزش کار با هلیکوپتر کنترلی به تنظیم ارتفاع این اسباب بازی می پردازیم. با استفاده از فرمان تنظیم ارتفاع هلیکوپتر بر روی کنترل آن این فرایند انجام می گیرد. در این شرایط شما با جریان قوی فشار هوا رو به رو می شوید که سبب ایجاد وضعیت دریفت می شود. به این ترتیب پرواز این اسباب بازی با مشکلاتی رو به رو خواهد شد.

کنترل وضعیت دریفت با استفاده از چند مهارت و تکنیک ساده انجام می گیرد. در ساختار برخی از هلیکوپترها دکمه تریم وجود دارد که برای مقابله با وضعیت دریفت به کار رفته است. با فشردن این دکمه تا حدودی از بروز آسیب و اختلال در جریان هلیکوپتر خود جلوگیری می کنید. توصیه می کنیم، هر لحظه با فشردن فرمان های مختلف و دکمه های کنترل هلیکوپتر، تغییری در وضعیت آن در حین پرواز به وجود بیاورید.

بیشتر:  ازدواج روی پل برای فرار از محدودیت های کرونایی/ تصاویر

دکمه تریم با روش های مختلفی تنظیم می شود. گاه از این دکمه برای مقابله با دریفت راست و گاه برای رویارویی با دریفت چپ استفاده می شود که در هر دو حالت عملکرد هلیکوپتر ما را بهبود می بخشد.

tgtfc5g5 کامل ترین آموزش کار با هلیکوپتر کنترلی

مرحله فرود هلیکوپتر

برای تکمیل آموزش کار با هلیکوپتر کنترلی، باید به مرحله نهایی آن یعنی فرود نیز توجه داشته باشید. در این فرایند باید شرایط فرود آمدن این وسیله را کنترل کنید. برای فرودی ایمن ابتدا باید سطحی صاف برای هلیکوپتر مشخص کنید و به این ترتیب از ایجاد هر گونه آسیب در بدنه دستگاه جلوگیری نمایید. به این ترتیب هلیکوپتر شما با برخورد شدید به سطوح ناهموار، دچار مشکل نخواهد شد.

در ادامه باید به تعادل وضعیت هلیکوپتر در حین فرود دقت داشته باشید و از متعادل بودن بدنه آن در حین فرود آمدن اطمینان حاصل کنید. در این فرایند از فرمان های هلیکوپتر با احتیاط کامل استفاده کنید تا از زمین خوردن شدید این وسیله جلوگیری به عمل آورید.

جالب است بدانید که طریقه کنترل انواع ماشین کنترلی آفرود نیز با استفاده از کنترل های دستی این اسباب بازی ها مشابه با عملکرد هلیکوپتر است؛ با این تفاوت که این وسایل بازی، پرواز نمی کنند و نیازی به کنترل شرایط جوی برای استفاده از آن ها نخواهید داشت.

جمع بندی

انواع ماشین پلیس، ماشین های کنترلی، هلیکوپترهای اسباب بازی، هواپیما و… از وسایل بازی مورد علاقه پسر کوچولوها هستند که در سنین مختلف مورد استفاده آن ها قرار می گیرند. هر یک از این وسایل بازی در مدل های متنوعی ارائه شده و به فروش می رسند.

برای استفاده از مدل های کنترلی این اسباب بازی ها باید آموزش های مورد نیاز را در اختیار کودکان قرار دهید. در این گزارش با نحوه استفاده از هلیکوپترهای پیشرفته کنترلی آشنا شدید.

مطلب پیشنهادی

شامپو بدن چیست و چه کاربردهایی دارد؟

شامپو بدن یا شامپو حمام، محصولی است که برای شستن و تمیز کردن پوست بدن …