معرفی بهترین کرم پودر 24 ساعته:

%name معرفی بهترین کرم پودر 24 ساعته:

توی خیلی از موقعیت ها مثل مراسم های عروسی، مهمونی ها و یا حتی روزهایی که آخرش یه جلسه مهم داریم و وقتی برای تمدید میکاپ نداریم و دوست نداریم با ظاهر و میکاپی به هم ریخته اون جا حاضر شیم. این جور مواقع نیاز به یک کرم پودر 24 ساعته داریم که به همون شکل اولیه روی پوستمون باقی مونده باشه. اما ، اینکه چه محصولی رو انتخاب کنیم خیلی مهمه، خیلی از محصولات 24 ساعته بعد از چند ساعت فوق العاده سنگین میشن روی پوست و یا به خاطر ترکیبات بدی که دارن ممکنِ باعث آسیب رسیدن به پوستمون بشن.
پس اینکه چه محصولی رو با چه کیفیتی قرار ست استفاده کنی هم روی کیفیت نهایی میکاپ و هم رو سلامتی وستمون تاثیر خیلی زیادی داره.
اینجا چندتا از بهترین کرم پودرهای 24 ساعته که ترکیبات مضری ندارن و به پوست هیچ آسیبی نمیرسونند رو معرفی و ویژگی هر کدوم رو براتون بررسی میکنیم. تا با بهترین محصولات آشنا بشین .

بیشتر:  دختری که کامل یخ زده بود به طرز شگفت انگیزی زنده شد!

کرم پودر استی لادر:

%name معرفی بهترین کرم پودر 24 ساعته:

از بهترین و معروف ترین کرم پودرهای 24 ساعته دنیا ،کرم پودر استی لادر هست. این محصول کاور خیلی خوبی داره و از طرفی به هیچ عنوان روی پوست کیکی و سنگین نمیشه. مواد مضری نداره و ترکیباتی که باعثِ ایجاد جوش روی پوست میشن رو توی فرمولاسیونش نداره استی لادر، کاملا مات و یکدست روی پوست میشینه و به خاطر تکسچر مایعی که داره خیلی راحت با یک براش هم فید میشه. از مهمترین ویژگی هاش اینه که روی پوست هیچ خط و خطوطی نمیندازه و تمام عیوب پوستی رو کاور میکنه.


کرم پودر هدی بیوتی:

%name معرفی بهترین کرم پودر 24 ساعته:

یه کرم پودر کاملا گیاهی که کاور به شدت بالایی داره به شکلی که با یک پمپ از اون میتونید کل پوستتون رو کاور کنید.
این کرم پودر 24ساعته، ضد آب و رطوبته و اون رو میتونید توی گرم ترین و شرجی ترین هوا هم استفاده کنید بدونِ اینکه نگران کیکی یا ماسیده شدن
میکاپتون بشین. کرم پودر هدی بیوتی، پوست رو خیلی زیبا مخملی میکنه و درست مثل استی لادر ترکیبات مضری نداره و به هیچ عنوان باعث ایجاد آکنه نمیشه.

بیشتر:  جمجمه‌ای که یک شبه ارزشمند شد+عکس

کرم پودر مک :

%name معرفی بهترین کرم پودر 24 ساعته:

محصولِ بعدی یکی از معروف ترین کرم پودرهاست که خیلی ها حاضر نیستن تغییرش بدن. کرم پودر مک تکسچری مایع و ظاهر نهایی به شدت ماتی داره. پوست رو آبرسانی میکنه و درکنارش اجازه نمیده چربی زیادی از پوست ترشح شه و میکاپ براق و درخشان بشه.
تا آخرین لحظه ای که روی پوستتون قرار داره، کاملا مات و یکدست باقی میمونه. فید خیلی راحتی داره و میتونید از طبیعی ترین تا بیشترین کاور رو ازش داشته باشید.


کرم پودر لانکوم :

%name معرفی بهترین کرم پودر 24 ساعته:

کرم پودر لانکوم، کاور نسبتا بالایی داره و کاملا مات هستش، روی پوست به شدت سبکه و اصلا منافذ رو نمیبنده و برعکس اجازه میده پوست تنفس داشته باشه برای همین هم بعد از استفاده روزانه به هیچ عنوان باعث کدری پوست نمیشه. این کرم پودر، فاقد مواد حساسیت زا و دارای تاییدیه از متخصص پوست هست برای همین حتی پوست های حساس هم میتونن با خیال راحت از اون استفاده کنند.

بیشتر:  عجیب ترین عادت های استقبال از نوزاد در جهان

4 تا از بهترین کرم پودرهایی که موندگاری 24 ساعته دارند رو به شما معرفی کردیم.
دیدید که اصلی ترین خصوصیت توی همه این محصولات، نداشتنِ مواد و ترکیبات مضر هست.
اگر میخواید با محصولاتِ آرایشی و پوستی بیشتری آشنا بشین میتونید واردِ سایت مای سفورا بشین و در کنار دیدنِ محصولات با خیلی راحت خریدتون رو انجام بدید و اگر نیاز به راهنمایی داشتید با مشاوران سایت در تماس باشید.

مطلب پیشنهادی

شامپو بدن چیست و چه کاربردهایی دارد؟

شامپو بدن یا شامپو حمام، محصولی است که برای شستن و تمیز کردن پوست بدن …